FANDOM

Zmierzając ku nowej erze!

Zmierzając ku nowej erze!.JPG

Dane epizodu
Poprzedni Darth Sopran!
Epizod 9
Następny Pojedynek
Seria Przygody Soprana
Sezon II
Premiera 31 październik 2009
Debiut
Zmierzając ku nowej erze! - jest 9 odcinkiem serialu Przygody Soprana.

OpisEdytuj

Sopran wreszcie się budzi, i rozmowę zaczyna z nim Hyper. Sopran jednak nazywa go zdrajcą i natychmiast atakuje, lecz ten zatrzymuje go, mówiąc, że póki co ten najwięcej namieszał, mówiąc, że zabił Miszcza i XLukera. W końcu aktywuje mu pamięć i Sopran przypomina sobie wszystko. Po raz kolejny aktywuje Oko Feniksa i zaczyna uciekać. Hyper jednak pojawia się tuż przed nim i aktywuje oczy Spider-Hypera, by wysłać Soprana do jego wewnętrznego świata. Tam spotyka osobę o podobnym wyglądzie, lecz innym pancerzu. Zarzuca mu, że jest słaby i jak mógł przez tyle lat żyć w jego wnętrzu. Następnie rzuca zaklęcie, które powoduje przejęcie kontroli nad ciałem. Następnie budzi się i mówi, że moc Oka Feniksa znowu powróciła, a on żyje. Hyper nazywa tajemniczą osobę Darthem Sopranem i mówi, że ten będzie mu służył. Wracając do siedziby Akinoriego, ten wyjaśnia Firebolowi mniej więcej kim jest Darth Sopran, i że zapieczętował go wraz z Hyperowskym w Sopranie, gdy ten miał 5 lat. Dzięki temu też narodziła się Sopranowa Strona Mocy. Akinori postanawia, że wykończy Dartha Soprana, a jeśli mu się nie uda, ma to zrobić Firebol. Bogdan mówi, że przypilnuje zamku i zajmie się sprawami militarnymi. Następnie widzimy rozmowę Hypera z Xenonem, któremu Hyper mówi, że gdy wyruszy na inną planetę, ma przejąć przywództwo w Czarnych Wilkach, oraz przeszkolić Dartha Soprana. Ma także poinformować go, gdy rozpocznie się walka Soprana z Akinorim. Na chwilę przenosimy się do Dartha Soprana, który mówi, że ma zamiar zniszczyc wszystko co wiązało Lighta Soprana.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki