FANDOM

Wspomnienia

Wspomnienia.jpg

Dane epizodu
Poprzedni Powrót z Piekła
Epizod 30
Następny Operacja M.I.L.T.E.N
Seria Miasto Nekrofili
Sezon IV
Premiera 18 wrzesień 2008
Debiut
Wspomnienia - jest 30 odcinkiem serialu Miasto Nekrofili.

OpisEdytuj

Do jednej z kryjówek idzie członek Dark Side, gdzie spotyka się z Diego. Lider organizacji otrzymuje informacje, że grupa zwiadowcza nie znalazła żadnego z Kupy Rangers. Diego twierdzi, że Rangersi są ogromnym zagrożeniem, a następnie zabija członka organizacji. Następnie Diego gdzieś idzie. Zygfryd wchodzi do jakiegoś baru, gdzie o mało co nie zostaje pobity. Bezi zaś przypomina sobie stare czasy, gdy Diego był z nimi. Wkrótce zjawia się u niego Zygfryd, z którym zaczyna rozmawiać. Bezi transformuje się i atakuje Zygfryda, lecz ten mówi, że go kocha, co powoduje stracenie przytomności przez Bezia. Następnego ranka budzi się w jakiejś knajpie w Debilowie, a gdy schodzi spotyka Wrzoda, który się z nim wita. Dowiadujemy się, że jego strażnicy znaleźli go i Zygfryda, a następnie zabrali ich, a starszy brat Bezia trafił do więzienia. Wrzód i Bezi idą razem do Zygfryda. Gdy docierają, Zygfryd prosi go o wypuszczenie. Bezi prosi też o to Wrzoda, lecz ten chce coś w zamian. Po złożeniu oferty, Wrzód otwiera celę Zygfrydowi, który z niej wychodzi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki