FANDOM

Wargod

Wargod profil

Debiut
Strażnicy Wymiaru 1
Profil
Data urodzenia 15 lipiec
Płeć Mężczyzna
Wiek 32
Przynależność Los Muendos
Wargod - jest członkiem organizacji Los Muendos oraz wojownikiem w armii Xenona.

Strażnicy WymiaruEdytuj

OcalenieEdytuj

Po raz pierwszy widzimy go w czasie zebrania organizacji, podczas gdy Xenon informuje, że Bezi i reszta Kupy Rangers przeyżyli i zostali przywróceni do wymiaru.

Mistyfikacja!Edytuj

Wargod zabija strażnika

Wargod zabija strażnika.

Następnym razem widzimy go w piątym odcinku, podczas mordowania pewnego strażnika, pojawia się Xenon, który zaprasza go na nocne zebranie.

Ze względu na trudną sytuacje, Xenon mówi kompanom o wzajemnym zaufaniu i postanawia ujawnić im swoją tożsamość. Okazuję się, iż pod maską kryje się Zygfryd, brat Bezimiennego.

ZaciemnienieEdytuj

Ponownie widzimy go podczas narady z Xenonem oraz Rasputinem. Mroczny Pan wysyła ich do Debilowa, w celu zneutralizowania bomby Solarusus, która ma być użyta do zniszczenia Górniczej Meliny

Poszukiwania Quantum Univers cz.1Edytuj

Wargod i Rasputin

Wargod i Rasputin przed bramami Debilowa.

Następnie widzimy go, wraz z Rasputinem przed bramami Debilowa, gdzie przebrani za obywateli planują zinfiltrowanie miasta. Rasputin mówi, że po dostaniu się do miasta skontaktują się z Xenonem, który powiem im dokładną lokację bomby Solarusus.

Poszukiwania Quantum Univers cz.2Edytuj

Dwójka znajduje się w karczmie w mieście. Rasputin rozkazuje Wargodowi stanie na czatach, podczas gdy on skontaktuje się z Xenonem. Po otrzymaniu odpowiednich informacji, dwójka wkrótce wyruszy na poszukiwania bomby Solarusus.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki