FANDOM

Twarz Wroga!

Twarz Wroga!

Dane epizodu
Poprzedni Chaos!
Epizod 7
Następny Darth Sopran!
Seria Przygody Soprana
Sezon II
Premiera 20 październik 2009
Debiut
Postacie Ahhaha
Bergmanis
Piorunok
Adiq
Variox
Twarz Wroga! - jest 7 odcinkiem serialu Przygody Soprana.

OpisEdytuj

Destinoter na swojej drodze napotyka jakąś kulę energii, która po dotknięciu powoduje stracenie przytomności. Następnie budzi się na jakiejś wysepce, koło zatopionej wieży, gdzie napotyka Xenona. Zostaje nawiązana walką, którą Destinoter przegrywa i zostaje zabity. Wcześniej jednak przedstawia się mu jako członek organizacji Czarne Wilki. Tymczasem Akinori ma jakieś złe przeczucia dotyczące misji Destinotera, po czym wychodzi na powietrze i patrzy się w niebo. Brygada Soprana także ma złe odczucia. Potem przenosimy się do dawnej siedziby Soprana, gdzie mroczny mistrz postanawia zaatakować i teleportuje się. Następnie widzimy rozmowę Soprana z Akinorim, lecz zostaje ona przerwana, gdyż pojawia się tajemniczy mroczny mistrz i jego siły. Wśród nich są: Zerox, Ahhaha, Bergmanis, Piorunok, Adiq, Variox, a samym mistrzem okazuje się Hyperowsky. Mówi on, że ma zamiar uwolnić Dartha Soprana i pełną moc Oka Feniksa, lecz sam Sopran nie wie o czym ten mówi. Nagle pojawia się Xenon, który oświadcza, że Destinoter nie żyje.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki