FANDOM

Tożsamość Zeroxa!

Tożsamość Zeroxa!

Dane epizodu
Poprzedni Ostatnia walka!
Epizod 15
Następny Kroniki Anny Marii Wesołowskiej
Seria Przygody Soprana
Sezon III
Premiera 3 styczeń 2010
Debiut
Tożsamość Zeroxa! - jest 15 odcinkiem serialu Przygody Soprana.

OpisEdytuj

Hyper, Xenon, Ahhaha, Bergmanis, Variox, Piorunok i Adiq znajdują się przy zwłokach Zeroxa. Hyper rozkazuje Xenonowi ściągnąć mu maskę, lecz wcześniej każe odejść reszcie. Okazuje się, że prawdziwa tożsamość Zeroxa to Paul von Schmiff. Dwójka jest zszokowana tym faktem i postanawiają poczekać na Soprana, który mógłby to wyjaśnić. Tymczasem on idzie już do siedziby, lecz czuje się osłabiony i okaleczony. Po chwili spotyka Xenona, który mówi mu, że musi coś koniecznie zobaczyć. Hyper pokazuje mu ciało Paula i pyta się go, czy napewno go wchłonął, gdyż Zerox nie powinien mieć ciała, a tym bardziej Oka Feniksa. Sopran przypomina sobie moment, gdy przyniesiono mu zwłoki Paula i zaabsorbował je. Ciało Paula znikło, lecz na chwilę pojawiło się ponownie, co było dla Soprana dziwne. Możliwe zatem, że jego moc Strażnika Wymiaru ocaliła go i stworzyła osłabione Oko Feniksa. Następnie jako Zerox chciał wyzwolić swój prawdziwy potencjał. Sopran mówi Hyperowi, by ten wrzucił ciało Paula do wody, gdyż słabsza forma Oka Feniksa jest na nią wrażliwa i zacznie go wyżerać. Hyperowsky zatem czyni to i mówi, że wkrótce opuści ten świat. Na chwilę przenosimy się do Łowców Dark Side, którzy przez przypadek trafili do bazy Białych Wilków. Tam spotykają oni smoka, który zabija Pleśniora, a Sahari ucieka jak najdalej. Miszon postanawia walczyć z nim i pokonuje go, lecz na wskutek otrzymanych obrażeń też umiera. Następnie widzimy Soprana, Xenona i jakiegoś Nekrofila nad Debilowem. Xenon pyta się, dlaczego nie pożegnali się z Hyperem, na co Sopran odpowiada, że nie lubi pożegnań. Mówi też, że stworzy nową organizację Dark Side, która zniszczy Debilowo za 200 lat. Narazie jednak musi się ukryć, gdyż czuje się osłabiony po śmierci Zeroxa. Gdy Sopran wyruszył do Debilowa, Czarne Wilki rozpadły się, a członkowie rozeszli się po świecie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki