FANDOM

Starcie (Tajna Broń Dartha Soprana)

Starcie (Tajna Broń Dartha Soprana).jpg

Dane epizodu
Poprzedni Finałowa Bitwa cz.3
Epizod 49
Następny Kulisy Serialu + Epilog Sezonów
Seria Miasto Nekrofili
Sezon V
Premiera 27 sierpień 2009
Debiut
Starcie (Tajna Broń Dartha Soprana) - jest 49 odcinkiem serialu Miasto Nekrofili.

OpisEdytuj

Kupa Rangers budzi się w Górniczej Melinie, gdzie wrzucili ich Dark Side oraz ktoś im podmienił ubrania. Diego zabiera resztę do obozu Lajtskrajberów, gdyż Diego ma tam do załatwienia jakąś sprawę. Następnie Diego przebiera się i rusza w kierunku wewnętrznego pierścienia. W końcu dostaje się do sypialni Lucjana z Grabiny, gdzie siada na jego tronie. Nagle ten wchodzi i jest wściekły na Diega. Diego powala go i zabija Lucjana. Cała Kupa Rangers jest zmuszona do ucieczki z obozu. Następnie przenosimy się do świątyni Miasta Nekrofili, gdzie tajemniczy osobnik powala Dartha Soprana. Ten sprawdza swoim okiem go i okazuje się, że jest to Light Sopran. Darth Sopran chce użyć swojego miecza, lecz nagle zostaje obezwładniony, a następnie zostaje trafiony kulą ognia, która doprowadza do poważnych poparzeń. Darth Sopran ucieka, a Light podbiega do Zygfryda i nieprzytomnej Anny Marii. Darth Sopran idzie wzdłuż ulic Debilowa, planując zabicie Xenona i wessanie jego mocy. Nagle zatrzymuje go Ojciec Dyktator, twierdząc że może go pokonać, lecz Darth Sopran nagle znika. Nagle na szczycie jakiegoś budynku zmienia się w kulę ognia, która następnie wybucha. Xenon wyczuwa to i postanawia uciekać, lecz napada na niego Wrzód, który ściąga z niego szaty, a następnie usiłuje zgwałcić, lecz zaraz po tym zostaje trafiony przez falę uderzeniową Dartha Soprana. Następnie przenosimy się do Kupy Rangers, która znajduje się na Stadionie Dziesięciolecia, gdzie okazuje się że Gorn jest dalszym kuzynem Bigsmołka. Następnie Diego powraca do swoich starych ubrań, a my przenosimy się do Gorna i Bigsmołka, którzy rozmawiają ze sobą. Następnie fala uderzeniowa dociera do Górniczej Meliny, zmiatając ją z powierzchni ziemi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki