FANDOM

Stabilizacja

Stabilizacja

Dane epizodu
Poprzedni Pierwsza bitwa
Epizod 19
Następny Wstrząs
Seria Strażnicy Wymiaru
Sezon III
Premiera 20 sierpień 2011
Debiut
Postacie Cloide
Wstrząs - jest 19, specjalnym odcinkiem serialu Strażnicy Wymiaru.

OpisEdytuj

Dochodzi do malego spięcia, między Sopranem i Miszonem. Tymczasem, w wymiarze Spaceout jakaś armia szykuje się do ataku na Debilowo. Xenon zostaje zmuszony do odwrotu przez Varioxa, który stwierdza, że moc Apokaplisusa jest bardzo niestabilna i prowadzi do jego śmierci. Zygfryd natychmiast wraca do swojej bazy, gdzie mówi, że Variox ma rację i rozpoczyna proces stabilizacji mocy. Rozpoczyna się zebranie członków Los Muendos, bez obecności Xenona, w pewnej kaplicy, gdzie Wargod informuje kompanów o śmierci Rasputina, który "poświęcił" się dla dobra organizacji. Podważa jednak autorytet lidera, twierdząc, że nie obchodzi ich los członków. Erikson natychmiast przebija ręką ciało Wargoda, lecz całe napięcie rozładowuje Tyrannus, który stwierdza, że ma zamiar skorzystać na Quantum Univers i oni nie mają prawa mu przeszkodzić. Dowiaduje się, że jego celem jest zemsta na Diego. Ashgan raportuje Sayu, że dostarczył wiadomość. Później, w bazie Strażników Wymiaru, Hyperowsky próbuje uzyskać esencję Ognistego Demona, lecz Filinus nie wyraża na to zgody. Dochodzi do małej sprzeczki między dwoma, w której były dowódca Czarnych Wilków twierdzi, że Filinus połączy dwa wymiary. Richter i Lucjan docierają do Xenona, który ustabilizował swoją moc. Mają zamiar rozpocząć walkę. Bezimienny staje się Strażnikiem Wymiaru, a Darth Sopran zaczyna przemieniać się w energię.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki