FANDOM

Sahari

Sahari

Debiut
Przygody Soprana 10
Strażnicy Wymiaru 11
Profil
Płeć Mężczyzna
Przynależność Łowcy Dark Side
Drużyna Ojca Redaktora
Sahari - był Łowcą Dark Side, a teraz należy do Drużyny Ojca Redaktora, której zadaniem jest walka z Xenonem.

Przygody SopranaEdytuj

PojedynekEdytuj

Miszon i spółka na zamku

Sahari, Miszon i Pleśnior przybywają do zamku Akinoriego.

Łowcy Dark Side przybyli do zamku w Górniczej Melinie, aby dopaść Dartha Soprana. Niestety zamek jest opustoszały, więc Miszon zwraca się do Sahariego, czy ich okłamał, gdyż mówił, że znajduje się tutaj Darth Sopran. Wychodzi na to, że Sahari został oszukany przez Piorunoka. Nagle pojawia się Bogdan z Grabiny, który jest zaniepokojony wizytą gości. Pleśnior jednak uspokaja go i pyta się o Dartha Soprana. Niestety okazuje się, że Sopran opuścił zamek. Każą więc powiedzieć mu wszystko co wie, gdyż to bardzo ważne.

Tożsamość Zeroxa!Edytuj

Sahari ucieka

Sahari ucieka przed smokiem.

Łowcy Dark Side przybywają na lodowe pustkowia. Okazuje się, że Sahari pomylił sobie Czarnych Wilków, z Białymi, przez co trafili w złe miejsce. Miszon zaczyna robić wyrzuty Sahariemu, gdyż ten, po raz kolejny zwiódł ich na manowce. Nagle jednak pojawia się smok, który wystraszył Sahariego, tak bardzo, że uciekł od swoich kompanów.

Strażnicy WymiaruEdytuj

KompletEdytuj

Oddział Gamma Czarnych Wilków przybywa do Górniczej Meliny, w poszerzonym składzie. Wśród nich jest Sahari i zostaje po krótce przedstawiony Darthowi Sopranowi.

Ryzyko! Ostatnia ewolucja Xenona!Edytuj

Sahari trzyma sie filaru

Sahari podtrzymuje się filara.

Xenon wywołuje potężne trzęsienie ziemi, z powodu napływu nowej mocy. Sahari nie jest w stanie utrzymać się na własnych nogach, więc potrzymuje się filara.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki