FANDOM

Ryzyko! Ostatnia ewolucja Xenona!

Ryzyko! Ostatnia ewolucja Xenona!.JPG

Dane epizodu
Poprzedni Quantum Xenon
Epizod 16
Następny Zdrada Rasputina
Seria Strażnicy Wymiaru
Sezon III
Premiera 27 czerwiec 2011
Debiut
Postacie Punch
Ryzyko! Ostatnia ewolucja Xenona! - jest 16 odcinkiem serialu Strażnicy Wymiaru.

OpisEdytuj

Xenon wreszcie znajduje Quantum Univers, które okazuje się być mieczem. Po chwili staje się jego prawowitym właścicielem, a całe jego ciało ulega drastycznej zmianie. Hyperowsky tymczasem pokonuje Eriksona, jednak ten w ostatniej chwili teleportuje się. Przed wejściem do portalu, prowadzącego do Miasta Nekrofili, Simon i Punch znajdują jakiś potężny zwój, po czym Adiq nakazuje wezwać Simona, by wyruszył do Miasta Nekrofili, co oni też czynią. Rasputin odblokowuje swoją prawdziwą pamięć i według tych wspomnieć, rzeczywiście Xenon zabił jego rodzinę. Vengaul przeprasza go za to, że dowiedział się tego w tak brutalny sposób. Tymczasem Wargod jest zdenerwowany z powodu schwytania Rasputina, i postanawia zostać w chatce rybackiej. Lucjan trenuje walkę z nową bronią, lecz Richter go ponagla i mają natychmiast wyruszyć. U Beziego zaczyna się pojawiać zbroja Strażnika Wymiaru. Pod koniec, na całej wyspie dochodzi do silnego trzęsienia ziemi, spowodowanego napływem nowej mocy, której posiadaczem jest Xenon.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki