FANDOM

Przyjaciel czy Przeciwnik? G.W.A.B!

Przyjaciel czy Przeciwnik? G.W.A.B!

Dane epizodu
Poprzedni Quantum Univers!
Epizod 7
Następny Prawda!
Seria Strażnicy Wymiaru
Sezon II
Premiera 4 czerwiec 2010
Debiut
Postacie Gubernator Debilowa
Thomson
Przyjaciel czy Przeciwnik? G.W.A.B! - jest 7 odcinkiem serialu Strażnicy Wymiaru.

OpisEdytuj

Rozpoczyna się spotkanie Vengaula z gubernatorem Debilowa, który kwestionuje decyzję Vengaula, w sprawie uwolnienia człowieka z poprzedniego odcinka. Dowiadujemy się, że jest to komandor Lewus. Dowiadujemy się, że kiedyś dwójka uwolniła Quantum Univers, a następnie użył go Darth Sopran. Gubernator każe mu zabić drużynę Ojca Redaktora i Los Muendos. Po chwili zostaje nam ukazana scena, w której widzimy jak bezwględny jest ów Lewus. Przenosimy się do kryjówki Beziego, gdzie znajdują się też Ojciec Redaktor, Soplicus Rangos, Sopran, Xardas i Hyperowsky. Bezimienny wita ich, i po krótkie wymianie słów, Hyper informuje go, że będzie się znajdował w drużynie z Sopranami, a ich celem będzie rozpoczęcie bezpośredniej walki z Xenonem. Xardas jednak każe się powstrzymać z tym, zaś Redaktor chce poinformować Bezimiennego o tożsamości owego przywódcy Los Muendos. Bezi jest zszokowany tym, że Xenon to Zygfryd, a Redaktor chce rozpocząć opowieść o nim. Potem widzimy rozmowę Gregora Richtera z jego człowiekiem, który przynosi mu zwłoki jakiejś kobiety, która była odziana w szaty Xenona. Gregor jest tym podenerwowany i postanawia zbadać jej ciało. Przenosimy się do Zygfryda, który okazuje się mieć kilka marionetek, które go udawały.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki