FANDOM

Przygotowania Ataku

Przygotowania Ataku

Dane epizodu
Poprzedni Kibole
Epizod 9
Następny Bitwa o Debilowo cz.1
Seria Miasto Nekrofili
Sezon I
Premiera 20 maj 2008
Debiut
Postacie Exfors
Przygotowania Ataku- jest 9 odcinkiem serialu Miasto Nekrofili.

OpisEdytuj

Do Leppera przychodzi strażnik, który mówi mu, że wojska są już rozstawione przed bramą. Zwiadowcy podobno donieśli także, że wojska Krystyny też się tam znajdują. Lepper twierdzi, że jedyną nadzieją na uratowanie miasta jest Wrzód. Strażnik więc wychodzi z zamiarem poszukania Wrzoda. Tymczasem wojska Debilowa i Krystyny mają zaraz się zetrzeć. Natomiast u Mocherów dochodzi do zebrania, podczas którego Ojciec Redaktor mówi o ataku na Debilowo przez Krystynę. Dochodzi do sporu co mają zrobić w takiej sytuacji, lecz ostatecznie przemawia Lord Kaczyński z pewnej płaskorzeźby, mówiąc że mają zaatakować miasto. Ojciec Redaktor idąc za głosem swojego pana rozkazuje to zrobić. Tymczasem w przydrożnej kapliczce jakiś Mocher rodzaju zwierzęcego atakuje przydrożnego ludzkiego Mochera i biegnie dalej. Tymczasem Bezi spotyka tajemniczego zabójcę z 4 odcinka, który przedstawia się jako Cavalorn i chce go zabić. Powodem tego jest dług u niego w wysokości 1 złoty. Dochodzi do walki, jednak przerywa ją policja, która aresztuje obydwóch. Tymczasem Zygfryd ma także w planach atak na Debilowo dzisiaj wieczorem. Zygfryd ma także w planach zlikwidowanie Krystyny z Gazowni.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki