FANDOM

Przeszłość Rasputina

Przeszłość Rasputina

Dane epizodu
Poprzedni Rasputin
Epizod 34
Następny Klucze Świątynne
Seria Miasto Nekrofili
Sezon IV
Premiera 21 październik 2008
Debiut
Przeszłość Rasputina - jest 34 odcinkiem serialu Miasto Nekrofili.

OpisEdytuj

Rasputin nie chce zbytnio dołączyć do Dark Side, woląc życie samotnika. Diego mówi, że dobrze wie, co Kupa Rangers zrobiła Rasputinowi, a właściwie jego rodzinie. Chce mu pomóc i mówi, że pomoże mu w zemście. Rasputin twierdzi, że musi się zastanowić i odchodzi na bok. Wtedy wraca do przeszłości, gdy jego rodzina zostaje zabita przez zakon Kupy Rangers, a on sam jest zmuszony do ucieczki. Po krótkiej chwili postanawia się zgodzić, twierdząc iż Kupa Rangers musi ponieść zapłatę za krzywdy, które czynili ludziom. Diego nadaje mu tytuł Dartha, i mówi, że będzie znany jako najsłynniejszy morderca Dark Side, a także zabójca Rangersów. Każe także zaatakować miasto i pozbyć się jego gubernatora, Wrzoda. Zygfryd ma ciągle rozterki na temat tego kim był, a kim jest. Podchodzi do niego wilk, który transformuje się w Tyrannusa. Pyta się go, czy dołączy do nich, lecz Zygfryd ostatecznie odmawia. Członek Dark Side mówi mu, że żałuje tego, ale tym razem go oszczędzi. Następnie się teleportuje. Zygfryd zaś biegnie szcześliwy, że nareszcie podjął decyzje. Tymczasem widzimy Beziego patrzącego z jakiegoś wzniesienia na Debilowo w deszczu. Mówi o pięknie tego miasta oraz o tym, że jest zagrożone. Chce tam wrócić, ale musi zająć się swoją misją.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki