FANDOM

Przeciwnicy Xenona

Przeciwnicy Xenona

Dane epizodu
Poprzedni Plany
Epizod 3
Następny Powrót sajgonu
Seria Strażnicy Wymiaru
Sezon I
Premiera 20 marzec 2010
Debiut
Postacie Light Sopran
Darth Sopran
Przeciwnicy Xenona - jest 3 odcinkiem serialu Strażnicy Wymiaru.

OpisEdytuj

Północ. Coude i Ojciec Redaktor znajdują się w starej wieży Nekrofili. Ten pierwszy najwyraźniej został przekonany przez Ojca Redaktora, by nie dołączać do Xenona, a następnie mówi, że aby pokonać Xenona muszą przywołać dwóch potężnych wojowników. Po zakończeniu zaklęcia, pojawiają się Light i Darth Sopran, a Coude pada wycieńczony na ziemię. Następnie widzimy Emmanuela, Rextera i Thomasa w "Czerwonej Latarni", gdzie ten pierwszy jest zdenerwowany faktem, że Xenon nie pozwolił im na wzięcie udziału w ataku na Strażników Wymiaru. Proponuje przyjaciołom obalenie Xenona, lecz ci odmawiają i przywołują swoją broń. Po krótkim starciu, Emmanuel wychodzi zwycięsko z walki i odchodzi. Tymczasem jakiś wieśniak znajduje ciało Strażnika Wymiaru, który został zabity przez Xenona. Przerażony tym faktem, chce ukryć ciało, lecz najpierw dotyka miecz Xenona, który zmienia go w bestię, a zaraz po tym zabija. Przenosimy się do bazy Strażników, gdzie większość została już zabita i tylko Lares jeszcze żyje. Jest przygwożdżony przez Mundo, Wargoda i Jonathana, lecz ten używa pewnej techniki miecza, która zabija tego pierwszego. Nagle pojawia się Xenon, który rozpoczyna rozmowę z Laresem, który twierdzi, że ten sterował wszystkim przez tysiące lat, a także zna jego prawdziwą tożsamość. Xenon każe odejść Jonathanowi i Wargodowi, mówiąc aby nie przejmowali się śmiercią Mundo, gdyż był słaby. Następnie postanawia porozmawiać z Laresem. Przenosimy się na brzeg morza, gdzie w pewnym namiocie śpią Darth i Light Sopran, a Coude i Ojciec Redaktor czuwają nad nimi. Obydwoje także się przebrali. Ojciec Redaktor stwierdza, że do sukcesu ich planu brakuje tylko jednej osoby.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki