FANDOM

Powrót z Piekła

Powrót z Piekła.jpg

Dane epizodu
Poprzedni He's Back
Epizod 29
Następny Wspomnienia
Seria Miasto Nekrofili
Sezon IV
Premiera 13 wrzesień 2008
Debiut
Powrót z Piekła - jest 29 odcinkiem serialu Miasto Nekrofili.

OpisEdytuj

Północ. W grób uderza błyskawica i nagle przed nim pojawia się nieprzytomny Zygfryd, który zaraz wstaje. Zygfryd mówi, że była to magiczne zaklęcie, dzięki któremu znowu żyje, a następnie się teleportuje. Postanawia przejąć cały Dark Side. Następnego dnia, o godzinach porannych idzie do wieży Nekrofili. W środku spotyka Diego, który zaczyna mówić, że dobrze zna Zygfryda. Chce by ten pomógł w zniszczeniu Kupy Rangers, lecz Zygfryd odmawia, mówiąc, że nie podda się jego rozkazom. Diego postanawia zabrać jego moc i absorbuje siłę Zygfryda, przejmując także jego miecz. Diego każe mu się wynosić, albo Zygfryd zginie. Tymczasem Bezi ma ciągle halucynacje. Przerażony widokiem Diego, Bezi cały czas ucieka, lecz wszędzie napotyka Diega. W końcu pojawiają się czterech Diego, którzy go otoczyli, więc Bezi postanawia walczyć. Następnie przenosimy się do Zygfryda, który nie wie co ze sobą począć, bez swojej mocy. W końcu wpada na jakiś pomysł, i zaczyna biegnąć. Bezi jednocześnie walczy z czteroma Diego, lecz nie daje sobie rady. Członek Dark Side mówi, że jego pan czeka na niego, a następnie bohater budzi się w swojej chatce. Bohater jest przerażony obecną sytuacją.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki