FANDOM

Powrót sajgonu

Powrót sajgonu

Dane epizodu
Poprzedni Przeciwnicy Xenona
Epizod 4
Następny Mistyfikacja!
Seria Strażnicy Wymiaru
Sezon I
Premiera 4 kwiecień 2010
Debiut
Postacie Diego
Omnipicilus
Lucjan z Grabiny
Kapitan Kukułka
Hyperowsky
Powrót sajgonu - jest 4 odcinkiem serialu Strażnicy Wymiaru.

OpisEdytuj

Bezi budzi się w pewnej chatce, w Górniczej Melinie. Stoi przed nim Wrzód, który stwierdza, że spędził z nim upojną noc. Bezi jednak woli o tym nie wiedzieć, i pyta się, co robią w Górniczej Melinie. Nagle pojawia się Xardas, pod postacią chrząszcz i po kolejnej obeldze Beziego, przybiera swoją prawdziwą postać. Dowiadujemy się, że Xardas nie ma pojęcia co tutaj robią, lecz skontaktował się z Ojcem Redaktorem, który ma jakiś plan. Xardas prosi Wrzoda, by ten poszedł gdzie indziej, gdyż chce omówić to sam na sam z Bezimiennym. Tymczasem przenosimy się do Xenona, który znajduje się w wiosce Mocherów. Mówi, że Debilowo zaczynało go nudzić, więc teleportował wszystkich tutaj. Idzie do celi Laresa, który go obraża, za sojusz z nimi. Następnie Xenon żąda, by ten odpowiedział mu, gdzie jest Light Sopran i Sopilucus Rangos. Po otrzymaniu złej odpowiedzi, Lares pada na ziemię i traci swój pancerz. Xenon stwierdza, że długo nie pożyje i wezwie Mochera, który się nim zajmie. Przenosimy się na chwilę do Kupy Rangers, którzy znajdują się w barze "u Eustachego", gdzie zamawiają alkohol, w towarzystwie Ciam Ciama. Po jego żarcie, Gorn zaczyna uciekać. Następnie widzimy rozmowę magów, którzy są zaniepokojeni działaniami obozu Lajtskrajberów. Ich lider, wysyła na przeszpiegi swojego ucznia, Omnipicilusa. Po tym, widzimy obóz Lajskrajberów, gdzie pewien strażnik informuje Lucjana z Grabiny, że do Górniczej Meliny przybyli nowi ludzie, w tym Kupa Rangers, a magowie z wrogiego obozu o tym wiedzą. Ten postanawia przedsięwziąć odpowiednie kroki i nadaje komunikat, by zamknięto bramy, zwiększono patrole i rozpoczęto treningi bojowe. Na chwilę widzimy Xardasa, rozmawiającego z Hyperowskim. Wygląda na to, że dobrze się znają. Pod koniec widzimy Wrzoda, zabawiającego się ze zwięrzętami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki