FANDOM

Pojedynek

Pojedynek

Dane epizodu
Poprzedni Zmierzając ku nowej erze!
Epizod 10
Następny Tajemnica Dartha Soprana!
Seria Przygody Soprana
Sezon III
Premiera 16 listopad 2009
Debiut
Postacie Miszon
Sahari
Pojedynek - jest 10 odcinkiem serialu Przygody Soprana.

OpisEdytuj

Akinori wychodzi na zewnątrz zamku i jest zmuszony walczyć z Mocherami. Następnie płynie rzeką, by unikać ataku Mocherów. Tymczasem widzimy Hypera, który jest najwyraźniej bardzo zadowolony z obecnej sytuacji. Następnie widzimy Dartha Soprana, który jest bardzo podekscytowany na myśl walki z Akinorim, który wcześniej go uwięził. Xenon wyczuwa nadciągajacą walką, a Zerox mówi mu o tym, że Akinori zbliża się Soprana. Mówi też, że Hyper chce, by Xenon udał się do bazy na wulkanie, gdyż Firebol może tam wyruszć. Ten rusza, lecz wcześniej mówi Zeroxowi, by ten przekazał Bergmanisowi, aby poinformował go gdy walka zakończy się. Tymczasem Piorunok ma zamiar obserwować walkę Soprana z Akinorim i po chwili dołącza do niego Hyper. Członek Czarnych Wilków relacjonuje mu sytuację i stwierdza, że nie jest pewny umiejętności Soprana. Hyper jednak w niego wierzy, stwierdzając, że sam Sopran jest marną ofiarą, który w środku miał najpotężniejszego arcymaga, Dartha Soprana. Akinori przybywa do Dartha Soprana. Ten jednak wydaje się go nie wyczuwać. Okazuje się to fałszem, gdyż nagle spada na niego gigantyczny stwór. Następnie zaczynają rozmawiać. Przenosimy się do retrospekcji, w której Darth Sopran prowadzi badania nad transformacją człowieka w bombę. Powstrzymują go jednak Hyperowsky i Akinori, którzy pieczętują go w 5-letnim Sopranie. Po powrocie do obecnych wydarzeń, rozpoczyna się walka dwójki. Tymczasem do zamku Akinoriego przybywa trzech ludzi, którzy najwyraźniej poszukują Dartha Soprana. Są nimi Pleśnior, Miszon i Sahari. Zatrzymuje ich Bogdan z Grabiny, który udziela kilku informacji. Firebol przychodzi do bazy na wulkanie, gdzie spotyka Adiqa i Xenona.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki