FANDOM

Operacja M.I.L.T.E.N

Operacja M.I.L.T.E.N.jpg

Dane epizodu
Epizod 31
Następny Attack of the Wrzodes
Seria Miasto Nekrofili
Sezon IV
Premiera 20 wrzesień 2008
Debiut
Operacja M.I.L.T.E.N. - jest 31 odcinkiem serialu Miasto Nekrofili.

OpisEdytuj

Wrzód żąda, by Bezi się mu oddał, lecz ten mówi, że tylko żartował. Po krótkiej sprzeczce, cała trójka słyszy głos dobiegający z celi. Okazuje się, że to Milten, który został zamknięty za pijaństwo. Gdy Bezi próbuje go uwolnić, jeden ze strażników atakuje go, lecz Zygfryd z gołymi rękoma powala go. Przejmuje jego broń i powala Wrzoda. Cała trójka jest zmuszona uciekać. Milten ucieka sam, zaś Zygfryd i Bezi łączą siły. Po odzyskaniu przytomności, Wrzód rozkazuje swoim żołnierzom, by znaleźli Bezimiennego. Tymczasem zaś w bazie Dark Side odbywa się spotkanie Diega z Nekrofilami, Dark Side i Czarnymi Magami. Wezwał ich tutaj, gdyż chce porozmawiać o Kupie Rangers, nieznanym potężnym Nekrofili, a także o dołączeniu Czarnych Magów do sojuszu. Mówi im, że wyczuwa iż ktoś nowy dołączy do Kupy Rangers i obawia się jego siły. Po krótkim odejściu od tematu, Diego zaczyna mówić o tajemniczym Nekrofilu, który nazywa się Rasputin i jest naprawdę potężny. Chce go zrekrutować, by ten zaatakował Debilowo. Diego mówi, że wyruszy w góry, by go znaleźć. Tymczasem trwa rytuał dołączenia Zygfryda do Kupy Rangers. Zygfryd dołącza i zostaje Czarnym Kupa Rangerem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki