FANDOM

Nowe oblicze mocy

Nowe oblicze mocy

Dane epizodu
Poprzedni Poszukiwania Quantum Univers cz.2
Epizod 14
Następny Quantum Xenon
Seria Strażnicy Wymiaru
Sezon III
Premiera 18 czerwiec 2011
Debiut
Postacie Anna Maria Wesołowska
Filinus
Nowe oblicze mocy - jest 14 odcinkiem serialu Strażnicy Wymiaru.

OpisEdytuj

Xenon znajduje się w Mieście Nekrofili. Tam spotyka Annę Marie Wesołowską. Zostaje nam ukazana retrospekcja, w której kobieta poznaje tożsamość Xenona, a raczej Zygfryda i zostaje uwięziona. Przenosimy się do innego wymiaru, gdzie najwyższy przywódca Strażników Wymiaru, Filinus zostaje poinformowany o zagrożonym Debilowie. Ten odpowiada, że wysłał tam swojego agenta, Cyrus Delavanu, a następnie otrzymuje raport, w którym o wszystkim się dowiaduje. Lider rozkazuje człowiekowi, który wręczył mu raport, aby przekazał Hyperowi, że otrzymają pomoc. Beziemu udaje się osiągnąć trzeci poziom zjednoczenia mocy. Darth Sopran jest zadowolony, a następnie mówi, że za niedługo umrze, gdyż jego obecne ciało zaczyna go odrzucać. Lucjan budzi się na szczycie jakiejś latarni morskiej. Towarzyszy mu Gregor Richter, który przywrócił pamięć Lucjanowi, oraz mówi, że choć go nienawidzi, muszą się zjednoczyć w walce z Xenonem. Następnie teleportują się do laboratorium Richtera, gdzie mają przyzwać zbroję Strażnika Lucjana. Rasputin jest co raz bliżej znalezienia bomby Solarusus. Vengaul jednak od dawna wyczuwa jego energię i Wargoda. Przenosimy się do retrospekcji, w której Zygfryd przekonuje Rasputina, po nieudanej walce z Rangerami, by dołączył do niego. Po zaoferowaniu ożywienia rodziny, zgadza się. Tymczasem Xenon pokonuje Annę Marię, lecz przed jej śmiercią dochodzi do wybuchu kuli ognia. Wytworzył ją Hyper, a następnie Cyrus strzela z kuszy do Xenona.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki