FANDOM

Kulisy Serialu + Epilog Sezonów

Kulisy Serialu + Epilog Sezonów

Dane epizodu
Poprzedni Starcie (Tajna Broń Dartha Soprana)
Epizod 50
Seria Miasto Nekrofili
Premiera 4 wrzesień 2009
Debiut
Postacie Ernest
Kulisy Serialu + Epilog Sezonów - jest 50, ostatnim, a zarazem specjalnym odcinkiem serialu Miasto Nekrofili.

OpisEdytuj

Odcinek rozpoczyna się od przemowy reżysera, który ma nadzieję, że seria była udana. Następnie przenosimy się o 10 minut przed śmiercią Miltena, by dowiedzieć się jak przeżył. Okazuje się, że ten zapłacił dublerowi, by ten grał przez chwilę za niego. Następnie jesteśmy świadkami rozmowy Soprana z Zygfrydem, który odkrywa co Sopran czyta, a jest to manga Naruto, a Zygfryd ogląda hentai. Następnie jesteśmy świadkami, jak Diego uderza z dużej prędkości w drzewo. Następnie budzi go Sopran, który dowiaduje się, że Lech-Poznań przegrał mecz, co doprowadza do zdenerwowania także reżysera, który założył się o 5 stów z Hyperem, że drużyna wygra. Później Lester rozmawia z Sopranem o ziele, które mu kiedyś przyniósł, co było powodem dodania dubbingu do 6 odcinka. Teraz daje mu kolejne, które powoduje, że Sopran znowu zachowuje się nienormalnie. Jeden z ludzi na planie, postanawia wypowiedzieć epilog. Cały świat zostaje zniszczony pod wpływem bomby Dartha Soprana, wszyscy bohaterzy zginęli. Zostaje tylko kilka małych wysepek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki