FANDOM

Koniec brygady Soprana!

Koniec brygady Soprana!.JPG

Dane epizodu
Poprzedni Tajemnica Dartha Soprana!
Epizod 12
Następny Płacz feniksa!
Seria Przygody Soprana
Sezon III
Premiera 26 grudzień 2009
Debiut
Koniec brygady Soprana! - jest 12 odcinkiem serialu Przygody Soprana.

OpisEdytuj

Sopran rozmawia z Ahhaha, Piorunokiem oraz Zeroxem. Mówi, że czeka go kolejna walka, na co Zerox odpowiada że nie tylko jego, choć Sopran nie wie co ma na myśli. Hyper tymczasem idzie po pojazd, którym będzie mógł polecieć na inną planetę. Hyper jest wyraźnie podekscytowany myślą lotu kosmicznego. Przenosimy się do Bogdana, który najwyraźniej jest świadomy śmierci Akinoriego i mówi, że pora wprowadzić ostatnią fazę planu w życie. Idzie do pokoju Akinoriego, skąd zabiera skrzynię, którą ma przekazać swojemy wnukowi, który ją przekaże jego wnukowi. Widzimy na chwilę Xenona, który mówi, że można wprowadzić ich plan w życie. Następnie widzimy Zeroxa rozmawiającego z jakimś smokiem, który mówi mu, że Sopran uwięził jego duszę w tej postaci. Gordmar obiecuje pomóc Zeroxowi pokonać Hypera, jeśli ten uwolni go. Gordmar rozpoczyna odpowiednie przygotowania. Następnie przenosimy się do Firebola, który trenuje do walki z Darthem Sopranem, który nagle się pojawia. Firebol dowiaduje się, że Akinori też został zabity i zarzuca Sopranowi bycie psychopatycznym mordercą. Ten jednak opowiada, że są to stereotypy i nikt nie zna jego prawdziwej historii. Oferuje, że przed walką mu ją opowie. Tymczasem Zerox przychodzi do Hypera i mówi, że chce rządzić Czarnymi Wilkami. Obydwoje stawiają do walki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki