FANDOM

SPECJALNY* 3/3 - Koniec Rasputina Oblicze Tyranusa

SPECJALNY* 3 na 3 - Koniec Rasputina Oblicze Tyranusa.jpg

Dane epizodu
Poprzedni *SPECJALNY* 2/3- Śmierć Beziego
Epizod 40
Następny Początek Wojny
Seria Miasto Nekrofili
Sezon V
Premiera 29 grudzień 2008
Debiut
*SPECJALNY* 3/3 - Koniec Rasputina Oblicze Tyranusa - jest 40 odcinkiem serialu Miasto Nekrofili.

OpisEdytuj

Do akcji wkracza Lucjan z Grabiny, który jest wściekły śmiercią Beziego. Po przedstawieniu się, postanawia walczyć z Rasputinem. Po chwili dołączają Lester, Gorn i Zygfryd. Tych dwóch ostatnich, wraz z Lucjanem walczą z Rasputinem, a Lester z Tyrannusem. Po chwili widziamy leżącego Tyrannusa, a Rasputin jest zszokowany faktem, że przegrał. Postanawia popełnić samobójstwo zabić wrogów, wysadzając swoją broń. Tymczasem Wrzód wygrał ze swoimi przeciwnikami i zabiera ich hełm. Tymczasem tajemniczy mroczny lord otwiera bramę do świątyni Nekrofili i przechodzi przez portal. Po krókim rekonesansie mistrza, przenosimy się do Kupy Rangers. Ciała członków Dark Side leżą w jakiejś kapliczce. Lucjan uważa, że było to za łatwe i ma złe przeczucia. Tyrannus zginął kulą ognia odbitą od miecza Lestera, który jest najwyraźniej bardzo zadowolony z tego powodu. Rasputin zaś popełnił samobójstwo, poprzez ładunek wybuchowy, lecz udało im się uniknąć wybuchu. Po chwili jednak Tyrannus wstaje i mówi, że teraz jeszcze łatwiej ich pokona. Przechodzi w tryb defensywny i pokazuje im swoją prawdziwą postać. Następnie odskakuje od nich i uderza błyskawicą Zygfryda, a następnie rzuca na nich jakieś zaklęcie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki