FANDOM

Konfrontacja cz.1

Konfrontacja cz.1

Dane epizodu
Poprzedni Głodzilla Kontratakuje
Epizod 25
Następny Konfrontacja cz.2
Seria Miasto Nekrofili
Sezon III
Premiera 15 lipiec 2008
Debiut
Konfrontacja cz.1 - jest 25 odcinkiem serialu Miasto Nekrofili.

OpisEdytuj

Anna Maria i Bezi znajdują się przy jakimś miejscu. Ten pierwszy idzie na zwiady, podczas których zostaje zaatakowany przez bandę Kaszebe. Gdy udaje mu się ich zgubić, spotyka się z Bezim i mówi mu, że potrzebują kaszubskich sweterków, by prześlizgnąć się do ich obozu. Okazuje się, że Bezi je posiada i dwójka przemyka się do obozu. Anna Maria postanawia zostać, zaś Bezi idzie dalej. Tajemniczy Mocher atakuje obóz Kaszebe i zabija po kolei ich mieszkańców. Tymczasem tajemniczy Nekrofil idzie po pewnej świątyni. Spotyka się tam z Głodzillą, która zmieniła swój wygląd. Okazuje się, że jest nim Diego i mówi raport z misji, mówiąc, że teleportował Kupę Rangers do tego wymiaru i zniszczył Górniczą Melinę. Diego prosi o nagrodę, lecz Głodzilla zabija go. Głodzilla chce otworzyć wrota świątyni, zapieczętowane przez Lorda Kaczyńskiego. Dostaje się do środka. Tymczasem Kupa Rangers rozmawia między sobą. Lester powrócił do swojej starej zbroi, gdyż złotą pewnym sposobem stracił, a Milten dziwnie się zachowuje. Gorn spotyka się z Wrzodem, który usiłuje znaleźć Beziego. Postanawiają połączyć siły.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki