FANDOM

Klub Mocherów

Klub Mocherów

Dane epizodu
Poprzedni Kupa Rendżers
Epizod 4
Następny Zygfryd
Seria Miasto Nekrofili
Sezon I
Premiera 20 kwiecień 2008
Debiut
Postacie Ojciec Dyrektor
Cavalorn
Klub Mocherów - jest 4 odcinkiem serialu Miasto Nekrofili.

OpisEdytuj

Maciek z Klanu najwyraźniej przeżył atak, i teraz idzie wzdłuż ścieżki prowadzącej do Mocherów. W przybocznej kaplicy spotyka Mochera, który opowiada mu o Ojcze Dyrektorze, mówiąc też gdzie może go znaleźć. Maciek dociera do niego i oferuje mu przyłączenie się do niego. Ojciec Dyrektor zgadza się i zmienia Maćka w człowieka. Po jego zniknięciu, Dyrektor mówi, że muszą go mieć na oku. Tymczasem Kupa Rangers zaczyna dyskutować o Krystynie z Gazowni, oraz jak ją pokonać. Bezi bije się z karczmarzem. Po wygranej walce okazuje się, że jest na muszcze pewnego Nekrofila, który okazuje się być Wrzodem. Gorn wściekły z powodu żartu Wrzoda atakuje go. Na placu Mocherów, jeden Mocher informuje drugiego, że Maciek z Klanu do nich dołączył. Mocher mówi, że teraz zawładną Ziemią. W zniszczonej bazie Nekrofili, jeden z członków przeprasza mistrza i obiecuje odnaleźć Maćka, po czym teleportuje się. Po kilku nieudanych próbach trafia do miejsca, gdzie pewna osoba go zabija. Osobnik idze dalej, gdzie zostaje napadnięty przez zwierzęcego Mochera, lecz rozprawia się z nim. Jak się okazuje chce zabić Bezia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki