FANDOM

He's Back

He's Back

Dane epizodu
Poprzedni Konfrontacja cz.3
Epizod 28
Następny Powrót z Piekła
Seria Miasto Nekrofili
Sezon IV
Premiera 12 wrzesień 2008
Debiut
He's Back - jest 28 odcinkiem serialu Miasto Nekrofili.

OpisEdytuj

Bezi wstaje z ziemi, mając potężnego kaca. Okazuje się, że został zgwałcony przez Wrzoda. Następnie akcja przenosi się pół roku później, gdzie sytuacja w Debilowie ulega stabilizacji, a nowym przywódcą miasta zostaje Wrzód. Następnie cofamy się znowu o 6 miesięcy wcześniej, gdy bohaterowie stanęli przed bramami miasta. Zamiast zostać przywitani jako bohaterowie, ludzie uważają, że nigdy nie słyszeli o tym i nie chcą przepuścic bohaterów do miasta. Jednak Wrzód grozi zgwałceniem, dzięki czemu udaje im się przejść. Następnie widzimy jak Milten tańczy przed ludźmi, a bohaterowie próbują go powstrzymać. Wrzód postanawia zainterweniować i powalił Miltena. Za to właśnie Wrzód otrzymał tytuł przywódcą miasta. Tymczasem Bezi znajduje się przy swojej chatce, gdzie jest rozczarowany tym, że to nie on otrzymał tytuł przywódcy miasta. Następnie idzie spać. We śnie widzi Dartha Diego, który próbuje go nakłonić, by ten dołączył do Dark Side. Bezi odmawia i budzi się. Jednak okazuje się, że to nie koniec snu, gdyż trzech Diego próbuje go nakłonić do dołączenia. W końcu okazuje sie, że cały czas leżał nieprzytomny na ulicach miasta i próbuje go obudzić jakaś kobieta. Gdy to robi kobieta zmienia się w Diego, który ciągle próbuje swoich sztuczek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki