FANDOM

Finałowa Bitwa cz.3

Finałowa Bitwa cz.3

Dane epizodu
Poprzedni Finałowa Bitwa cz.2
Epizod 48
Następny Starcie (Tajna Broń Dartha Soprana)
Seria Miasto Nekrofili
Sezon V
Premiera 19 sierpień 2009
Debiut
Postacie Władysław
Destinoter
Hyperowsky
Miszcz
XLuker
Akinori
Finałowa Bitwa cz.3 - jest 48 odcinkiem serialu Miasto Nekrofili.

OpisEdytuj

Jakiś człowiek w szacie Nekrofila, mówi jakiemuś człowiekowi, by ten zaniósł wiadomość do Laresa, Srebrnego Rangera, który jako jedyny może uratować sytuację. Znajduje się on w opuszczonej wieży Dark Side w północnych górach. Kurier wyrusza, i gdy już znajduje się w w wieży Nekrofili, zostaje uwięziony przez Ojca Redaktora. Ten mówi mu, by bardziej uważał na pułapki, nazywając go Władysławem. Ojciec Redaktor żąda od niego listu, gdyż jest mu potrzebny. Gdy Władysław odmawia, ten go zabija. Następnie Redaktor czyta list, z którego nic nie rozumie, ale bierze sobie za cel odszyfrowanie go. Następnie zakłada broń, zmienia szaty i teleportuje się. Tymczasem zaś Anna Maria, Zygfryd i Darth Sopran znajdują się w Mieście Nekrofili. Sopran rozpoczyna swoją kolejną przemowę, po czym Zygfryd wyzywa go od szaleńców. Nagle Anna Maria upuszcza swoją broń i zaczyna słyszeć wewnętrzny głos, który mówi, by go wypuściła. Sopran zaczyna wyczuwać obecność innej osoby. Nagle Anna Maria pada na ziemię, a głos mówi, że dobrze czyni uwalniając go. Następnie prznosimy się do retrospekcji, w której Light Sopran zostaje zmieniony w Dartha Soprana, a następnie zabija wszystkich swoich przyjaciół, którzy trenowali, by go uratować. Pod koniec wracamy do Xenona i Ciam Ciama, który chce iść do KFC, na co Xenon przystaje. Po kilku godzinach Xenon idzie sprawdzić co u niego, i widzi że ten jest nieprzytomny, a wokół niego leży mnóstwo butelek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki