FANDOM

Finałowa Bitwa cz.2

Finałowa Bitwa cz.2

Dane epizodu
Poprzedni Finałowa Bitwa cz.1
Epizod 47
Następny Finałowa Bitwa cz.3
Seria Miasto Nekrofili
Sezon V
Premiera 2 sierpień 2009
Debiut
Finałowa Bitwa cz.2 - jest 47 odcinkiem serialu Miasto Nekrofili.

OpisEdytuj

Zygfryd walczy z Darth Sopranem. W końcu mroczny lord zadaje poważny cios w plecy, który powoduje osłabienie Zygfryda. W chwili, gdy Sopran ma zadać ostateczny cios, interweniuje Anna Maria Wesołowska. Zygfryd wstaje i wraz z Anną Marią walczą z Sopranem. W końcu mroczny lord teleportuje siebie i dwójkę swoich przeciwników w inne miejsce, a Milten zaczyna tańczyć, co wyprowadza z równowagi Rysia, który próbuje zabić go. Interweniuje Diego, zabijając Ryśka, a wtedy wszyscy członkowie Dark Side atakują Kupę Rangers. Xenon zabiera Ciam Ciama na zewnątrz, gdzie ten drugi zauważa Lucjana z Grabiny, Coco Jambo i Kapitana Kukułkę. Trójka chce go aresztować, lecz Xenon rzuca zaklęcie na Lucjana, które powoduje, że traci on część pamięci, i wydaje mu się, że jest reżyserem serialu "M jak Miłość". Pozostała dwójka ucieka. Następnie Xenon, Darth Tyrannus oraz Ciam Ciam wyruszają do Dartha Soprana, gdyż Xenon wyczuł, że ten ma jakieś kłopoty. Tymczasem zaś Wrzód zjada pieczonego banana, który zmienia go w jakiegoś potwora.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki