FANDOM

Destinoter

Destinoter.JPG

Debiut
Miasto Nekrofili 48
Przygody Soprana 3
Strażnicy Wymiaru 20
Profil
Płeć Mężczyzna
Wiek Martwy
Przynależność Brygada Soprana
Destinoter - był członkiem Brygady Soprana, a wcześniej 300 Spartiatów. Jedna z marionetek Sopilicusa Rangosa, które przyzwał po pojedynku Hypera i Zeroxa.

Przygody SopranaEdytuj

Fałszywy SopranEdytuj

Destinoter zostaje ukazany tylko na chwilę, gdy zmierza do siedziby Soprana.

Destinoter i rosyjski pulowerekEdytuj

Destinoter dołącza do brygady.JPG

Destinoter dołącza do Brygady Soprana.

Destinoter zostaje ukazany wraz z Hyperem, Miszczem, Firebolem, XLukerrem i Zeroxem, gdy obwieszczali Sopranowi, że na horyzoncie pojawiło się logo telewizji Trwam. Sopran każe mu się przedstawić, a potem Destinoter zostaje członkiem załogi. Po chwili jednak Sopran zostaje gdzieś teleportowany, przez miksturę Zeroxa.

PowrótEdytuj

Brygada Soprana spotyka się ze swoim założycielem, rok później. Destinoter pojawia się w innym pancerzu i jako pierwszy wita się z Sopranem. Następnie zaczynają imprezować.

Chaos!Edytuj

Akinori zleca Destinoterowi zadanie sprawdzenia kryjówki Czarnych Magów, którzy niedawno pojawili się w Górniczej Meliny. Następnie cała drużyna żegna się z nim, a Akinori przestrzega go i każe być ostrożnym. Destinoter jest tego świadomy i pyta się jeszcze, gdzie jest Hyper. Po otrzymaniu odpowiedzi, wyrusza.

Twarz Wroga!Edytuj

Destinoter i Xenon.JPG

Destinoter unieruchomiony przez Xenona.

Destinoterowi udaje się dotrzeć do kryjówki Czarnych Magów, gdzie znajduje jakąś kulę energii, którą dotyka. Traci przytomność i budzi się koło zatopionej wieży. Znajduje się przed nim Xenon, który jest zdenerwowany faktem, że ktoś wkroczył na ich teren. Szybko atakuje Destinotera i zabija go. Okazuje się jednak, że była to podmiana i atakuje Xenona. Rozpoczyna się walka na miecze. Po chwili Xenon używa jakiegoś zaklęcia, którym zmiejsza Destinotera i zabija go. Przed tym jednak mówi mu jak się nazywa, a także że jest członkiem Czarnych Wilków.

Darth Sopran!Edytuj

Martwy Destinoter.JPG

Zwłoki Destinotera.

Jego zwłoki zostają nam jeszcze raz ukazane. Najwyraźniej zaklęcie zmniejszania było tymczasowe, gdyż już wrócił do swoich dawnych rozmiarów. Stoi nad nim jakiś człowiek, o szatach Nekrofila, który wydaje się być zdenerwowany faktem, że Xenon zabija kolejnych dobrych wojowników.

Strażnicy WymiaruEdytuj

WstrząsEdytuj

Destinoter Marionetka.JPG

Destinoter jako marionetka Sopilicusa Rangosa.

W retrospekcji, gdy Xenon przybył porozmawiać z Darthem Sopranem, ten za pomocą Mrocznego Przywołania sprowadził martwe ciała należące do Fendora, Akinoriego, XLukera, Firebolla, Gordmara oraz Destinotera. Oznacza to, że stał się on pozbawioną duszy marionetką Sopilicusa Rangosa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki