FANDOM

Debilowo w niebezpieczeństwie

Debilowo w niebezpieczeństwie

Dane epizodu
Poprzedni Chrząszcz
Epizod 37
Następny Rasputin vs Bezi *SPECJALNY* 1/3
Seria Miasto Nekrofili
Sezon IV
Premiera 15 luty 2011
Debiut
Postacie Darth Lester
Debilowo w niebezpieczeństwie - jest 37 odcinkiem serialu Miasto Nekrofili.

OpisEdytuj

Część miasta zostaje wybita. Rasputin i Tyrannus znajdują się przy Wrzodzie, od którego chcą się dowiedzieć gdzie jest Bezimienny. Wrzód jest jednak wierny przyjacielowi i nie chce go wydać. Rasputin chce go zabić, lecz Tyrannus mówi, że jeśli będzie żył, to Bezi przyjdzie po niego. Wrzód wykorzystuje tę chwilę nieuwagi i udaje mu się teleportować. Wrzód trafia na dach klasztoru Mocherów. Tymczasem Lester leży nad jakimś bajorkiem, lecz po chwili wstaje. Pozornie wydaje się być wszystko z nim w porządku, ale nagle z jego ciała wypada Lester z normalnym pancerzem, a Lester w ciemnej zbroji mówi, że nareszcie został uwolniony i teraz może się zemścić. Zaczyna go obsikiwać. Wracając do Tyrannusa, ten czyta pisma Wrzoda i jest bardzo zdziwiony. Rasputin natomiast zaczyna tańczyć, lecz po chwili zatrzymuje go Tyrannus, mówiąc że ma się uspokoić. Zaraz po tym Tyrannus wychodzi na zewnątrz i patrzy się w niebo, twierdząc, że zaniedługo otrzyma nowego towarzysza, tylko musi z Rasputinem tylko trochę wytrzymać. Bezi i Gorn trenują, ale przerywa im Zygfryd, który mówi, że Dark Side zaatakował Debilowo i podobno wszyscy ludzie zostali wymordowani, a Lester ciągle nie został znaleziony. Bezi postanawia wyruszyć na miasto.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki