FANDOM

Darth Sopran!

Darth Sopran!

Dane epizodu
Poprzedni Twarz Wroga!
Epizod 8
Następny Zmierzając ku nowej erze!
Seria Przygody Soprana
Sezon II
Premiera 28 październik 2009
Debiut
Postacie Bogdan z Grabiny
Darth Sopran
Darth Sopran! - jest 8 odcinkiem serialu Miasto Nekrofili.

OpisEdytuj

Sopran wpada w szał, który powoduje aktywowanie tajemniczego Oka Feniksa. Hyper rusza na Soprana, by przetestować jego moc, a Akinori wyciąga swoją broń, lecz gdy Hyper chciał zaatakować Akinoriego, Sopran blokuje jego cios, mówiąc że wszystkim się zajmie. Akinori ignoruje go i zaczyna walkę z Hyperem, którą przegrywa. Następnie ten walczy z Sopranem, i po raz kolejny wygrywa, lecz zanim zdążył cokolwiek zrobić zostaje unieruchomiony zaklęciem przez Firebola. Hyperowsky mówi mu, że powinien rzucać silniejsze zaklęcia, gdyż to szybko zanika. Bergmanis pojawia się za plecami Firebola, rozpraszając go i pozwalając na łatwe powalenie przez Xenona. Hyper używa zaklęcie na Sopranie, które powoduje zmianę jego pancerza, po czym Sopran zabija Miszcza i XLukera. Hyper teleportuje siebie i resztę do swojej bazy. Tymczasem Bogdan z Grabiny obserwuje całą sytuację, i jest zaskoczony, że Sopran zabił tę dwójkę. Hyper idzie ku nieprzytomnemu Sopranie i jest zmartwiony, że jego moc tak szybko go wyczerpała. Jest też zaniepokojony, gdyż nie zabili Akinoriego i Firebola. Rozkazuje Piorunokowi sprawdzić okolice, a Zeroxowi i Varioxowi stanąć na straży siedziby. Sam zaś ma zamiar czekać, aż Sopran się obudzi. Tymczasem Bogdan z Grabiny ocuca Akinoriego, i relacjonuje mu co się stało z Sopranem oraz z Hyperem i jego ludźmi. Akinori jest przerażony, gdyż jego proroctwo spełnia się. Okazuje się, że widział on jak Darth Sopran detonuje siebie, niszcząc cały wymiar.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki