FANDOM

Sopilicus Rangos

Sopilicus

Debiut
Miasto Nekrofili 38
Przygody Soprana 8
Strażnicy Wymiaru 1
Profil
Data urodzenia 4853 rok
Płeć Mężczyzna
Wiek Martwy (przywołany)
Przynależność Czarne Wilki
Dark Side
Zakon Ognia
Rodzina Kryspin Rangos (Ojciec)

Matka Sopilicusa (Matka)

Darth Sopran (Sopilicus Rangos) - potężny czarny mag nekromanta, członek Zakonu Ognia do czasu konfliktu z radą starszych. Został ukazany jako główny antagonista serii Przygody Soprana, aktualnie jednak można przypuszczać, że za wszystkie poczynania Dark Side oraz Czarnych Wilków jest odpowiedzialny przedwieczny Beliar. Założyciel i były przywódca organizacji Czarne Wilki. Został przyzwany przez Beliara zaklęciem Mroczne przywołanie, zatem wielce prawdopodbne, że zginął przed rozpoczęciem fabuły serii, ewentualne okoliczności są jednak nieznane.

CiekawostkiEdytuj

  • Pseudonim Sopran pochodzi od trzech pierwszych liter z jego imienia oraz nazwiska. Został on przyjęty również przez Lubo Warrensa.
  • Do jego ulubionych zajęć należą: przeprowadzanie eksperymentów związanych ze starożytną magią, analiza psychiki ludzkiej. W czasach, gdy należał do Kręgu Ognia, chętnie przekazywał swoje idee oraz wiedzę studentom.
  • Początkowo postać została stworzona przez twórcę w celach humorystycznych, w seriach Przygody Soprana oraz Strażnicy Wymiaru odgrywa ona znacznie poważniejszą rolę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki