FANDOM

Darksajdes Popierdoles

Darksajdes Popierdoles

Dane epizodu
Poprzedni Sajgon
Epizod 43
Następny Zdrajca
Seria Miasto Nekrofili
Sezon V
Premiera 15 kwiecień 2009
Debiut
Darksajdes Popierdoles - jest 43 odcinkiem serialu Miasto Nekrofili.

OpisEdytuj

Z nieba spada Bezimienny, który nosi na sobie jakąś niebieską szatę. Napotyka się na Wrzoda, który chce go zgwałcić, lecz ten używa jakiejś magii i wysyła Wrzoda daleko. Zygfryd najwyraźniej wraca do Ciam Ciama, który go powala i dobija mieczem, a następnie odchodzi. Następnie jakiś chrząszcz przechodzi koło Zygfryda, i powoduje, że ten zostaje ożywiony. Następnie akcja przenosi się do Dartha Soprana, zdrajcy Strażników Wymiaru i Anny Marii, którzy znajdują się przy Berle Ojca Redaktora. Po chwili Sopran je zabiera i zabija zdrajcę Strażników Wymiaru. Następnie mroczny lord rozkazuje Annie, by położyła szatę Dark Side przy zdrajcy, by wiedzieli kto zdradził, a następnie znikają. Następnego dnia Lucjan z Grabiny i Kapitan Kukułka znajdują się przy zwłokach Strażnika, koło którego leży szata Dark Side. Lucjan uświadamia sobie co zaszło i jest przerażony sytuacją. Następnie akcja przenosi się do pewnej osoby, która idzie w kierunku Debilowa. Uważa, że źle zrobiła opuszczając miasto i przeprasza Kupę Rangers za to, że ich zdradził. Tajemniczym osobnikiem jest Diego.

CiekawostkiEdytuj

  • Prawdopodobne jest, że tajemniczym chrząszczem jest Xardas.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki