FANDOM

Attack of the Wrzodes

Attack of the Wrzodes

Dane epizodu
Poprzedni Operacja M.I.L.T.E.N
Epizod 32
Następny Rasputin
Seria Miasto Nekrofili
Sezon IV
Premiera 26 wrzesień 2008
Debiut
Attack of the Wrzodes - jest 32 odcinkiem serialu Miasto Nekrofili.

OpisEdytuj

Kupa Rangers organizuje zebranie, na którym Bezi mówi o tym, że nie odnalazł jeszcze przywódcy Dark Side, Diego. Lester i Gorn są zszokowani faktem, że ich przyjaciel zdradził. Następnie Bezi mówi, że do Kupy Rangers dołączył Zygfryd. Dochodzi do chwilowej sprzeczki na temat jego członkostwa, ale szybko wszyscy się uspakajają. W końcu Bezi postanawia, że muszą udać się na zwiady. Tymczasem pewien Nekrofil idzie do Dartha Diega, który mówi mu raport z ostatnich zwiadów. Informuje, że Kupa Rangers ma nowego członka. Diego na tą wieść decyduje znaleźć Rasputina, gdyż dowiedział się o jego kryjówce. Następnie chce zabić Nekrofila, twierdząc że ten go zawiódł, lecz ten ucieka. Diego postanawia poszukać Rasputina. Tymczasem Wrzodowi bardzo się nudzi, i chce znaleźć Bezia. Idzie do kuźni, gdzie prosi kowali o armię klonów, ale ci go ignorują. W końcu chce samemu znaleźć Bezia. Wskacze do wody, ale zapomina, że nie umie pływać. Tymczasem Diego zostaje zatrzymany przez strażnika, który go obraża, przez co ginie. Diego idzie dalej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki