FANDOM

Adam Leopadro

Adiq

Debiut
Przygody Soprana 7
Strażnicy Wymiaru 11
Profil
Płeć Mężczyzna
Przynależność Czarne Wilki
Drużyna Ojca Redaktora
Adam Leopadro - głównie znany jako Adiq. Był członkiem Czarnych Wilków, a obecnie wchodzi w skład Drużyny Ojca Redaktora.

Przygody SopranaEdytuj

Twarz Wroga!Edytuj

Członkowie Czarnych Wilków, pod przewodnictwem Hypera, atakują zamek Akinoriego, w celu pojmania Soprana.

Darth Sopran!Edytuj

Po tym jak Darth Sopran na chwilę przejmuję kontrolę nad Lightem Sopranem, i zabija Miszcza i XLukera, Czarne Wilki, wraz z Adiqiem teleportują się do swojej kryjówki.

PojedynekEdytuj

Adiq i Xenon

Adiq i Xenon w bazie na wulkanie.

Adiq, wraz z Xenonem znajdują się w bazie Czarnych Wilków, koło wulkanu. Przybywa do nich Firebol.

Tajemnica Dartha Soprana!Edytuj

Firebol żąda, by wyjawili mu, gdzie znajduje się Sopran. Adiq jednak nie odpowiada mu. Po chwili Xenon otrzymuje informację, że Darth Sopran zabił Akinoriego, po czym on i Adiq teleportują się.

Tożsamość Zeroxa!

Ciało Zeroxa znajduje się w jednym z pokoi siedziby Czarnych Wilków. Hyper chce ściągnąć mu maskę, lecz najpier każe wszystkim wyjść. Adiq posłusznie wykonuje rozkaz. Po odejściu Dartha Soprana, Czarne Wilki rozpadły się, zaś los Adiqa pozostał nieznany.

Strażnicy WymiaruEdytuj

KompletEdytuj

Oddział Gamma Czarnych Wilków przybywa do Górniczej Meliny, w poszerzonym składzie. Wśród nich znajduje się Adiq. Mówi, że zabrali ze sobą mało rzeczy, by wszyscy mieli miejsce do odpoczynku.

Ryzyko! Ostatnia ewolucja Xenona!Edytuj

Adiq poszukuje jakiegoś zaklęcia, które jak mu powiedział Sopran, pomoże w realizacji ich planów. Po chwili znajduje je Punch, który wręcza zaklęcie Adiqowi. Mówi on, że mogą wyruszać do Miasta Nekrofili i że Punch ma wezwać Simona, gdyż go potrzebuje. Wspomina także o starym przyjacielu, który wkrótce będzie wolny.
Przywołanie Zeroxa

Punch, Adiq i Simon przywołują Zeroxa.

Zdrada RasputinaEdytuj

Pod koniec odcinka, on, Adiq i Simon spotykają Xenona na swojej drodze. Następnie przywołują Zeroxa z innego wymiaru, by stanowił wsparcie w walce.

Pierwsza bitwaEdytuj

Adiq atakuje Xenona

Adiq atakuje Xenona swoim Ostatnim Bastionem.

Czwórka rozpoczyna walkę z Xenonem. Po chwili, Adiq przytrzymuje Xenona swoim Ostatnim Bastionem, i Punch chce zaatakować go Tańczącym Berserkerem, lecz zostaje powstrzymany przez jedno z przywołanych ciał Xenona. Zerox mówi im, by zajęli się Xenonem przez jakiś czas, aż on będzie wstanie użyć pewnego zaklęcia. Przenosimy się do retrospekcji, w której dowiadujemy się jak Zerox przeżył, oraz to, że Adiq opowiadał różne
Adiq trafiony błyskawicą

Adiq trafiony błyskawicą.

fałszywe informacje Xenonowi, odkąd dowiedzieli się, że chce zamordować Zeroxa. Wracając do teraźniejszości, gdy zaklęcie zostaje użyte, cała czwórka leży na ziemi, lecz Xenonowi nic się nie stało. Apokalipsus rozpoczyna przemowę i w pewnym momencie, wstaje Adiq, lecz zostaje natychmiast uderzony błyskawicą. Gdy Zygfryd chce dobić przeciwników, powstrzymuje go Variox.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki